3.17.2014

Uusi poniblogini alkaa nyt! Tervetuloa seuraamaan! :)

HEIPPA kaikille! Olen Vilja ja tämä on minun uusi blogini joka kertoo elämästäni ponien ja muiden eläinten kanssa. Olen 9-vuotias ja asun maalla omakotitalossa. Meillä on neljä ponia, kani, beagle, kolme marsua ja kaksi akvaariota. Minulla on myös pikkuveli ja pikkusisko, jotka ovat nyt 7- ja 5-vuotiaat. Laitan tähän ensimmäiseksi kuvat "pääosien" esittäjistä, eli poneista.
Elmeri:
 Topi:

 Unski:

 Risto:

Teen paremmat esittelyt sitten jokaisesta ponista myöhemmin.
Nyt olen itse asiassa jo nukkumassa, äiti jäi lataamaan kuvia ja lupasi kirjoittaa lopun. Oli pakko aloittaa tämä blogi nyt, kun kaverillani Tuulillakin on oma ihana kaniblogi, ja Tuuli sekä toinen ystäväni Oona olivat meillä yötä ja halusimme yhdessä ideoida tätä blogia. Eli jatkossa hekin varmaan ovat mukana, koska ovat niin parhaita ja superhyviä tallikavereita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti