10.05.2014

Apua nyt on jo syksy... :D

En oo näköjään kirjottanu koko kesänä enkä syksynä mitään. Mulla on kyllä miljoona kuvaa ja ajatusta ja asiaa, mutta ehkä mä nyt alan laitteleen niitä pikkuhiljaa jälkikäteen kun illat taas pimenee enkä oo koko ajan ulkona ja tallilla. :)
Nyt koulun alun jälkeen oon alottanu uuden harrastuksen, käyn discotanssitunneilla. Ja ollaan ostettu meille kolme karolinananolisliskoa. Niitten ruokaeläimissäkin on oma kasvatushommansa. :D Ponien kanssa touhuillaan tietty jatkuvasti, mun muutama kaveri käy ratsastelemassa ja sit tehdään talutuskeikkoja sen lisäks että itse ratsastan niitä. Just oltiin koko viikonloppu Polleparkissa semmoisessa hyväntekeväisyystapahtumassa. :)
Valkkoihin ja kisoihin en oo päässy pitkään aikaan, mutta syyslomaviikolla mennään varmaan yksiin harjoituskisoihin. Kovin tavoitteellista treeniä ei olla kyllä tehty ponien kanssa ja varsinkin Elmeri on aika tukevassa kunnossa ja sit kun ne on jo ihan kunnon talvikarvassa ni ovat aika hassun söpöjä poneja.
Riston selässäkin oon jo kerran käyny eli voi sanoo, että se on totutettu ratsastajaan. Talvella aletaan sitä sitten ratsastella, nyt on tavoitteena saada sitä irtohypytettyä muutaman kerran syksyn aikana. Se on siis kaksivuotias ja ollut jo kuukauden verran ruuna.
Aika lomatunnelmissa on kaikki kavioeläimet siis ollu, ja ovat edelleen päivät isoissa laitumissa ja välillä vieläkin öitäkin ulkona.
Paisti otettiin kiinni talliin kun metsästyskausi alkoi, ettei kukaan ajokoira tulisi sitä hätyyttämään. se odottaa varmaan jo ensi kesää ja vapautta. :) On sillä onneksi reilun kokoinen talvihäkki Elmerin karsinassa ja ekat viikot se sai olla kokonaisessa karsinassa totuttelemassa kiinnioloon. :D
Laitan muutaman satunnaisesti valitun kuvan tähän mitä oon touhuillu viimekuukausina. Jos joku haluaa tietää jostain tietystä asiasta niin saa laittaa kommentteja/ kysymyksiä.

Mun uus lyhyempi tukka:


Käytiin kesälomalla Ähtärissä :)

Ja Suomipopissa kattomassa Haloo Helsinkiä :P :D

Ja Visulahdessa :)

Pikkuisten kaverina maastossa :)

Peltohyppelyitä Topsulla

 Paisti ja POMPPUPORO :D :D :D
 
Sit käytiin lomalla myös Pihtiputaalla TELTTAILEMASSA :D




Ja biitsillä :)

Mun pikkusiskon 5v taidonnäyte mustikoiden poimimisessa ;) :P

Ilman satulaa ja käsiä hyppelyitä Elmerillä <3 :) Ja tietty tosi ratsastusasussa huomaa MEKKO :P :D :D


Pikkuveli ja Paisti niittää heinää Unskille :D

Äänekosken Eloriehapäivä

Riston viimeisiä hetkiä orina laitumessa :)

Paisti vielä vapaudessa :)
 Sit muutama kuva kun käytiin Elmerin kanssa mätsäreissä. PAISTI oli mukana kannustusjoukoissa koko päivän!! :) :D




Risto on ruunana taas Unskin BFF ;) :D

Ekaa kertaa Riston selässä :) Olin eka joka sen selkään nousi. :)


Ja TÄNÄÄN Polleparkissa, keppistelyä talutusten lomassa :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti