6.15.2014

Hyvän mielen hyppelöt - KISOISSA!! + Eilen Särkänniemessä :)



MOI! En oo kerinny oikein kirjoittamaan ja taas joudun sanomaan, että kisakuvat ja -videot tulee kun saadaan aikaiseksi. Pakko kuitenkin nyt jakaa taas mukavat menneet tapahtumat. :) Viikko sitten olin SARARANTA PUSKIISSA. Olin korikiipeilyssä ja ajoin autoa. Eilen olin SÄRKÄNNIEMESSÄ. Ja tänään esteKISOISSA. TUULI oli toissa päivänä pitkästä aikaan meillä. Käytiin maastossa ja otettiin kuvia ponien kanssa, laitetaan niitäkin yhdessä myöhemmin.

Yks päivä me askarreltiin myös talon numeroita ja "liikennemerkkejä" Paistin kuvista.

Tässä on vähän kuvia SARARANTA PUSKIISTA, SÄRKÄNNIEMESTÄ JA MUUSTA:



Sain 18 koria korikiipeilyssä ;D
 Rii oli mun mukana : )

 Sitte SÄRKÄNNIEMEEN.
 Tää laite meni pää alas päin. Mun eka laite joka menee pää alas päin :)
 Paraslaite
Kameleontti 
Tässä on viikinki laiva 
Oltiin Näsinneulassa.
Automatkalla väsytti :D


Topi piehtaroi:



 

Naponki kanssa maastossa :)
Hyppäsin välillä itsekin :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti