4.06.2014

TAMPEREEN HEPPAMESSUILLA

Käytiin eilen Tampereella Hevoset-messuilla. Äiti, minä, Rii, Terhi ja Nella, joka on mun kaveri ja äitin kummilapsi.
Oli ihan paras päivä!! : D
Mää olin myös rodeossa. Villin härän kyydissä : D

TERHI kuvas... :D :D


Sit me tehtiin vähän ostoksia.

Mun Princess VII - pipo :D :D

Äitillekin vähän blingblingiä:
 Ja muillekin...


Ponien uudet huovat:

Siellä oli siis semmoinen koju, missä sai laittaa strassikivikoristeita omiin tavaroihinsa tai ostaa niiltä vaatteita ja valita kuviot. Pipo ja äitin paita ostettiin siitä ja samalla laitettiin muualta ostettuihin huopiin ja housuihin koristelut. Mä en todellakaan olis tarvinnu uusia ratsastushousuja vaan meidän piti ottaa kotoa mukaan koristeltaviks kahdet uudet mitkä oli ostettu jo HIHSistä syksyllä. No yllättäen unohdettiin ne kotiin ni ostettiin sit Horzen outletista taas yhdet lisää. Onneks ne ei maksa siellä paljoo mitään. Täytyy varmaan myydä jotkut entiset nyt pois. :D
 Tässä kaikki ponien ostokset:
(Tosi hyvä että löydettiin edullisesti Unskille uusi satulavyö, ja Riston tulevaan satulaan hyvän värinen vyö sekä yhteensopivan väriset suitset. Jalustinhihnat vielä puuttuu kun ei löydetty oikean värisiä ja -mittaisia.)


Herkkupaloja varmaan ponien koko loppuelämiksi :D

Mulle ostettiin takki, hanskat, housut, pipo ja glitteriä. Tai no glitteri on yhteistä. Mun takkiin tulee vielä brodeeraus selkään. Käydään teettämässä se Pollenpotkussa Killerillä.

Ja Riin ostokset tässä: Takki, kypärä, housut, harjoja (kaikki harjat ei oo kuvassa), hanskat, pehmoleluja ja pinkki heppaleimasin.

Ja sit se osti vielä ihanan lasten ponikuvallisen sateenvarjon, mut se oli unohtunu illalla autoon niin ei päässyt kuvaan.

Ostin Tuulillekin kaksi leimasinta (lahjarasiassa) ja saatiin kaupan päälle "kulta mitali." Kuvassa on myös Tuulin myöhästynyt synttärilahjapyyhe, joka tuli postissa perjantaina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti